یکشنبه 28 مهر 1398
با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) گیلان؛

فرماندار لاهیجان پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد

نسخه چاپی ایجاد : ‎1398/03/22 14:00 ویرایش : ‎1398/03/22 14:12 بازدید: 193

فرماندار شهرستان لاهیجان با حضور در قرارگاه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) گیلان، پاسخگوی تماس های جمعی از شهروندان شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، صبح امروز اسماعیل میر غضنفری در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان حاضر شد و به برخی از تماس ها به صورت برخط پاسخ داد.
در جریان این ارتباط تلفنی مشکلات برخی شهروندان با دستور فرماندار لاهیجان بصورت فوری مورد پیگیری قرار گرفت.
لازم بذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس 111، پاسخگوی تمامی افراد در هر کجای کشور می باشد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.

دولت و ملت همدلی و همزبانی