شنبه 2 شهریور 1398
با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) گیلان

مدیریت امور شعب بانک های کشاورزی استان گیلان پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد

نسخه چاپی بازدید: 61

مدیریت امور شعب بانک های کشاورزی استان گیلان با حضور در قرارگاه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) گیلان، پاسخگوی تماس های جمعی از شهروندان شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، صبح روز چهارشنبه 26 تیر ماه علی رضا طاهری در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان حاضر شد و به برخی از تماس ها به صورت برخط پاسخ داد.
در جریان این ارتباط تلفنی مشکلات برخی شهروندان با دستور ایشان بصورت فوری مورد پیگیری قرار گرفت.
لازم بذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس 111، پاسخگوی تمامی افراد در هر کجای کشور می باشد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.

دولت و ملت همدلی و همزبانی